ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Wednesday 2 May 2012

tekanan yang kekadang telah menyebabkan kita terlupa siapa DIA...

elyna sangat-sangat penat.. teramat sangat.. 24 jam yg dah ada ni sememangnya bagi elyna xckup.. memang xcukup.. tapi biasalah manusia.. xkan pernah puas dengan apa yang dimiliki.. elyna xdah xlarat nak hadapi semua ni.. walaupun elyna rasa elyna yang paling 'susah' dan 'malang', elyna juga sedar bhawa ada yang lebih 'susah' dan 'malang' dari elyna..

masalah dunia memang xkan pernah surut selagi hayat masih dikandung badan.. sape yg rela dibebani dengan pelbagai masalah yang xpernah surut.. pernah elyna menyalahkan DIA atas segala dugaan yang elyna tanggung  sebab elyna dah xtahan dah nak tanggung semua ni.. apabila elyna sedar baru elyna sedar berdosanya elyna sebab menolak takdir yang DIA dah tentukan tuk elyna.. bukan DIA saja-saja nak bagi ujian kat kita.. elyna memang xkuat.. elyna perlukan kekuatan dan ketabahan tuk harungi semua yang berlaku kat sekeliling elyna  ni.. 

elyna cuba tuk kuatkan diri.. elyna ingin dekatkan lagi diri elyna dengan DIA.. elyna tau DIA sayang kan elyna sb tu DIA bg banyak ujian kat elyna.. DIA juga akan bagi ujian sama ada besar atau kecil untuk lihat bgaimana kita hadapi ujian dr DIA. sebesar ujian yg kita terima, kalau kita berjaya hadapi nya, kita akan menjadi lebih tabah.. 

0 comments:

Post a Comment