ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Thursday 19 April 2012

kaki di kepala, kepala di kaki...

agak 'cisss' kamu ya pompuan!! xsemestinya saya diam saya rela.. diam juga xsemestinya saya lemah.. selama ni saya diam je ape yg korang buat.. tp kamu agak melampau dan keterlaluan yg teramat sangat..

dengan lagak dan 'macho' nya kamu letak kaki kamu di kepala saya.. even kamu letak saja mgkin saya xkan tahu.. tapi yang agak keterlaluannya kamu menendang-nendang blakng kepala saya dengan kaki kamu yang agak kurang cantik tu.. ya kamu xtendang secara direct sb saya sandar kan. tapi kamu tendang penyandar di kepala saya.

engatkan dengan tegur kamu secara elok yang saya xsuka dan xslesa kamu wat cmtu kamu akan stop. tapi makin menjadi kamu ya.. rasa macam nak bangun lempang je bia berterabur gigi buruk kamu tu.. memang patutla kawan-kawan kamu pulau kan kamu sebab mulut kamu yang agak jahat dan perangai kamu jugak agak kurang sopan sejak bergaul dengan orang yang mulut jahat jugak.. kenapa ya kamu ni suka sangat jaga tepi kain orang? kamu xsedar ke yang kain kamu tu xckup? kain kamu juga terkoyak and rabak.. kamu xsedar itu kan? agak-agak nya la kan, bila ye kamu nak sedar?

Tuhan bagi kamu kaki untuk kamu berjalan. bukannya untuk menendang-nendang orang or something else right?? kalau Tuhan tarik balik fungsi kaki kamu tu cmna kamu rasa ye.. mungkin kamu xkan dapat di dunia ni.. tp kat SANA nt sorang pun xkan boleh lari dr DIA YANG SATU..

saya xkan mendoakan yang buruk-buruk tuk kamu.. dan saya juga xkan mendoakan yang baik-baik juga tuk kamu.. selama ni saya hormat kamu sebab kamu juga adalah wanita seperti saya. kamu juga lebih berusia dari saya. tapi tindakan kamu selama ini agak melampau. kamu sanggup mengutuk kawan baik kamu sendiri yang dah banyak bantu kamu. kamu gunakan orang yang boleh beri manfaat tuk kamu.. setelah nama kamu dikenali kamu dah lupa dengan orang yang dah banyak naikkan nama kamu..

makin sakit hati saya bila terpikirkan tentang kamu walaupun saya xnak pikir.. orang lain boleh ckp "xpyah la pk sgt. wat xtau je'.. tapi orang lain xberada kat tempat saya.. dan orang lain xkan dapat rasa apa yang rasa sekarang.. =)

7 comments:

  1. Replies
    1. sabar... ingat.. Allah sentiasa bersama org2 yg sabar

      senyum skit :)

      Delete
  2. Blog ini sangat indah sekali banyak bunga bertaburan, saya jadi kepengin punya blog seperti ini, ....oh ya sobat sudah follow 61, ditunggu follow balik, dan jangan lupa komentarnya yah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq.. akn singgah ke blog anda lg nanti =)

      Delete
  3. sabar dear...jangan marah-marah. 1 kawan yang menyakiti hati kamu tapi kamu masih ada beribu-ribu lagi kawan yang sayangkan kamu! so,jangan bad mood lagi erk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn satu.. tapi lbh dr 1 :'(
      dh xbad mood cuma sedih je.. but i'm ok =)

      Delete