ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Friday 20 April 2012

semua tentang kita =)

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa


dulu  kita pernah bersama dalam suka dan duka.. walaupun orang lain kata yang bukan-bukan tentang kamu, saya xkisah.. saya tetap boleh terima kamu.. saya cuba pertahan kan kamu depan kawan-kawan saya dan akhirnya kawan saya marahkan saya sebab selalu bake up kamu.. salah kah saya bila saya cuba merapatkan antara kamu dan kawan saya?? xkisah la ape orang nak cakap tentang saya juga. saya tau mulut orang xkan boleh kita tutup dan tampal guna apa pun.. tapi kini kamu buang saya dalam hidup kamu.. kawan saya yang marahkan saya sebab pertahan kan kamu sebelum ini sudi terima saya balik.. dengan apa yang terjadi buat mata saya terbuka dengan lebih luas..

dulu kita pernah berkongsi masalah.. saya boleh  menangis di bahu kamu.. di pelukkan kamu.. leganya saya bila saya dapat lepaskan apa yang terbuku dalam hati saya.. saya percayakan kamu dat's why saya sudi berkongsi apa saja dengan kamu.. tapi kini, kamu menjaja kan masalah saya macam masalah saya ni seperti sebuah cerita atau movie.. dengan perbuatan kamu telah buat mata saya terbuka dengan lebih besar.. tindakan kamu juga telah buat hati saya begitu susah tuk percayakan orang lagi..

dulu kita pernah tertawa bersama dalam apa jua perkara yang berlaku antara kita.. tapi kini, saya sendiri xtahu macam mana untuk tertawa kembali.. kini juga saya hanya mampu melihat kamu tertawa tentang ketidaksempurnaan saya dengan orang lain yakni orang yang sanggup kamu manfaatkan untuk kepentingan kamu.. 

dulu memang ada cerita yang indah tentang kita.. semua orang boleh lihat dar raut muka kamu dan saya.. tapi kini smua cerita tu hanya boleh dijadikan kisah dongeng antara kita. kini bukan lagi tawa kamu yang boleh menghapuskan sepi di hati ini.. 

sememangnya ada ramai lagi yang berada disekeliling saya, tapi saya xboleh melupakan semua cerita tentang kita dulu.. masih terbayang-bayang kisah kita yang dulu.. saya rindukan masa kita yang indah dulu.. 

saya mencuba untuk bertahan dan kuat dalam hadapi semua ini.. terima kasih juga kepada kamu sebab pernah memberikan saya sebuah cerita tentang kita =) 


0 comments:

Post a Comment