ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Sunday 15 April 2012

Thanx to 1st follower =)

jam menunjukkan pukul 9.37 am.. selamat pagi.. makin lama makin lmbat aku bgun tdo.. teruk betul prangai anak dara ni kan..huhuhu.. bgun-bgun tdo je trus tarik laptop yg sdh tersedia kat tepi ni.. sbnye nk bukak fb, nak bkak blog. nak bkak tu nk bkak ni.. mcm tu la kegiatan aku hari-hari.. xbukak laptop rsa boring.. bukak laptop rse busan.. so nk wat cmne ni haaaa..

dikesempatan ini, aku mengucapkan ribuan terima kasih kpd SI DIA sb telah jd follower aku yg petame.. di akui mg aku rse malu sb blog ni bkn la hebat mne pun. penulisan pun tah pape kan..merapu je byk.. tp aku sgt menghargai nya =) aku tau aku xpandai nk mengarang mcm orang lain.. tp aku akn cuba sdaya upaya tuk menghiburkan orang lain..(ayat xbleyy blah.. kunun bajet mcm artis la kan..).. *sila muntah =)

xkesah la pape pun.. tersangat lah hepi sb dh ade follower.. sikit-sikt lame2 jd gunung.. harap jd mcm tu la kan.. sb gunung lagi besar dr bukit kan.. =)

2 comments:

  1. betul..betul..biasala tu bermula dari bawah. nanti dah betahun-tahun berblog ramaila followers...hehe

    ReplyDelete
  2. @mass: tq kak mass =) nt boleh ajar and komen mane yg patut ek =)

    ReplyDelete