ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Tuesday 17 April 2012

kaondaon..huehuehue :D

sgt xsabar nak tunggu bulan lima.. ade event yang sgt penting yg aku kena pegi.. pegi?? xxx.. event tu mg wajib and harus aku ada.. *mcm la penting sgt kan.. xpe.. tp aku rse aku penting tuk event tu..hihihi

and bulan lima tu jgak aku akn pulang ke kampung tanah tumpah darah ku.. sb dlu masa kecik2 buas sgt. suka panjat pokok, race beskat ngn macam lagi la sampai luka berdarah.. sebab tu tanah tumpah darah ku..

nak tau x event apa?? rahsia.. xleh digembar-gemburkan.. sb kita hanya merancang, yang menentukan segalanya adalah Tuhan.. betol x..

sebenarnya aku teringin nak mkn cendol ni.. yela..panas2 macam ni mg sedapla makn cendol kan.. mkn cendol bwah pokok lg terasa nikmatnya.. nk mandi aku rasa malas.. aku nak rajin tp malas ni "subjek" major aku la kot.. subjek lak minor.. xgitu? dok dpn kipas hok yang paling laju pun still terasa kehangatan yang membara ni.. nak hujan kot malam ni. sebab orang tua-tua salu kata, kalo siang tu panas melampau mkna nye hari nak hujan.. harap-harap hujan la malam ni.. tp jgn la hujan esok pagi.. aku ada kelas.. nati kebasahan pula =( (ayat tah pape g kan).. ok abaikan..

7 comments:

  1. terluka sampai berdarah jadi betul lah tanah tumpah darahku tuu..hehee..

    ReplyDelete
  2. kalau mlm nie hujan mintak2 hujan yg bwk rahmat, amin

    ReplyDelete
  3. @farina : jom2 share cendol..

    ReplyDelete
  4. Cik Elyna,, Sediakan payung sebelum hujan!! heeee>.<

    btw, follow sini.. salam perkenalan.. ^^

    ReplyDelete