ini bukan cerita NORA ELENA.. tapi ini adalah cerita CIK ELYNA...

Monday 16 April 2012

malas vs mata panda...

cuti midsem dah habes.. jadi sekarang musim ke kelas.. xboleh malas dah..masa dah suntuk.. lg bp bulan je lg nk final.. byk keje yg blom siap.. dlm pale ni still kosong bak kata najwa latip..*xde kne mengena kan..

waaaaaaa... malasnya nak ke kelas..malasnya nak dok lama dalm bilik kuliah..sakit punggung dok lama-lama.. mg la boleh kua ikut suka, tapi aku ni jnis segan skit nk kua time lecturer tgh dok lecture kat depan.. segan tahap dewa kot.. time rehat baru kot nak kua tu pun kne tgok bp minit mse rhat dia bg.. kalo 5 mnit tu mg x ar aku nk kua.. cuba kalo 30 mnit =) siap g mkn g kan..

kalo nak diikutkan sem ni aku xbyk kelas pun.. tp keje tu yg melambak-lambak bak gunung kinabalu.. nak kata xbuat, aku dok buat slow-slow.. tapi mcm xluak-luak je keje aku.. mana p xtau la keje aku tu.. bak kata kwan2 yang lain "ala,,kan cuti. keje sume ltak tepi dlu la.nt dh hbes cuti kite wat pesta mata bengkak"...huhuhu..mata bengkak??yg ade htam-hitam bawah mata tu??? yg ade lebam2 bwah mata tu?? tidakkkk!!!!!!! aku xnak wat "pesta" tu.. aku xnak ada mata mcm tu.. mcm panda =( aku ni jenis tdo awal.. mg cepat menggelabah skit kalo ade skit lebam bwah mata tu.. cpt aku wat sesuatu tuk hilangkan lebam mata ni..

tapi kalo dah nama pun student mg hbungan ngn panda mg xdpat nak dielakkan kan.. betoi dak??? ok la.. dok merapu meraban bukan-bukan kat sni.. aku ni dah tau byk keje bkn nk p wat keje tu.. mandi pun blm ag ni..huehueheue.. xpe.. dok jaoh dr family..kalo mak ade konfom kena marah ngn mak..mgla xsuka kalo kena marah, berleter ngn mak.. tp bila mak xmarah xberleter tu rindu plak nak mak marah ngn berleter.. rindu kat mak ni =(

0 comments:

Post a Comment